Shopaholic

Varit på stan med mami idag. Shoppa lite grann där. Fast sen vart mami så sugen på glass, så vi gick till Ben & Jerry's och smaskade i oss lite. ;)
Sen drog vi vidare till Hageby eftersom stan stängde.
Fick med mig bla. det där. Sen köpte ju mamma en massa grejer. Fast vet ni hur förbannad jag blev förut, eller???
Det egentligen enda jag skulle/behövde ha var egentligen ett par shorts. Men det var det enda jag inte fick med mig. Herregud! :(
Men, men. Livet går vidare... Ska ändå dra ner till stan i veckan och leta efter ett par shorts. :)
Vad tycker ni om hårfärgen då? Blir att klippa och färga hos Lillis på onsdag. Det blir väl bra? Det är Alice's morsa och hon är utbildad frisör och sjukt duktig!
Nu ska jag fixa mig lite och städa på rummet. Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0