Tisdag

Hej hej! Börjar med att skriva en rolig historia:

En gång var det en pojke som behövde 100 kronor, och han bad till Gud i två veckor för att få hundralappen, men inget hände.
Då kom han på att han kunde skriva ett brev till Gud och be om hundra-lappen.
När Postverket skulle sortera pojkens brev som var adresserat "Gud, Sverige" bestämde de sig för att leverera till statsministern.
Statsministern blev så imponerad, rörd och road av pojkens brev att han sa åt sin sekreterare att skicka en tjugo-lapp till pojken. Han tyckte att det borde vara mycket pengar för ett barn.
Pojken blev glad över att få pengarna från Gud, så han satte sig ner för att skriva ett tackbrev som löd:
"Kära Gud, tack för att du skickade pengarna till mig. Men jag märkte att du av någon anledning sände det via Stockholm, och som vanligt så drog de jävlarna av 80%!"
Annars har dagen varit för övrigt bra. På klassrådet skulle vi fylla i en ankät om vad vi ville göra på friluftsdagen.
Jag tog skidor som första och sen typ curling, klättring och bowling. En grej till, men det kommer jag inte på.
Sen tog jag som eget alternativ: Ridning, dans och ridning. Hihi!
Men jag hoppas att det blir skidåkning, för typ alla i min klass har valt det. Men då kanske vi skulle åka till Romme eller Säfsen. Får se isf! ^^
Snart ska jag och mamma på Afro eftersom jag har dissat Petra i två veckor nu.
Nu sitter jag och äter rostade mackor med apelsinmarmelad. Möms!
Have a good day!

Kommentarer
Postat av: issa

det där med kevin :OOOOO och det tror han?? hahaha

2011-01-18 @ 19:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0