Da MK Cru

Tja tja. Jag och mamma sitter och svullar i soffan och har precis tittat på John Tucker must die.
Idag har vi vart på gymmet och tränat som en jäkla atlet, eller vad det nu heter...? 200 st rump-/ben övningar. Fy tusan alltså, snacka om att de sista 40 stycken var ett rent helvete.
Kevin och pappa har varit och sen Tron Legacy i 3D. Den var tydligen jättebra men jag orkade gå så jag stannadde hemma med mamma och käkade smörgåstårta. Haha, mums! Har ätit det 3 gånger idag. Inatt, till lunch och middag...
Inte så svårt att förstå att jag gillar smörgåstårta va???
Nu ska jag nog hoppa i säng för jag ska försöka ta mig upp tidigt och åka till gymmet igen och göra ytterligare 200 stycken. Det är najs. ^^
En tid jag saknar...
God natt och sov sött.

Kommentarer
Postat av: alice

haha jag såg också den igår :P

2011-01-09 @ 12:45:28
URL: http://alicealden.blogg.se/
Postat av: alice igen

Maxine, det är inte bra att träna när man är så ung,man har inte växt klart och man kan få ont i rygg och så vidare när man blir äldre...:(

2011-01-09 @ 12:51:07
URL: http://alicealden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0