På bättringsvägen....

Hej hallå.
Sitter nu här och snorar som en tok, men jag börjar bli bättre. Skönt, så jag tror att vi kan åka till morfar imorrn och käka. ^^
Nu har jag gjort en ny header, inte för att det är den så jättesnygg då, men jag byter lite innan jag har fixat den, jag förmodligen ska ha i "framtiden". Ni får gärna kommentera lite, ni är inte så duktiga på det.
Men jag skulle verkligen uppskatta om ni gjorde det. Vad gör ni förresten? Jag tittar på Pirates of the Caribbean och eftersom jag är tjej så sitter jag ju vid datorn också, hihihihihihihihi.....
Jag har faktiskt inget skriva om så piggar upp med en låt här på bloggen.
Rihanna och Eminen med Love the way you lie.


Vi hörs! ^^

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0