Partaj

God eftermiddag allihopa!
I'm hoooooooome! Sitter och väntar på att mamsen ska komma hem så vi kan åka till Partaj och köpa halloween-stuffs till mig. På söndag ska jag ju till Marias halloween-fest.
Fan, va' gött! Nu ska nog ta nåt litet att äta, så jag inte svälter. Haha! ^^
Idag hade vi först gympa och sen hade vi några vanliga lektioner och därimellan nånstans fick man lite mat.
Usch, vi fick typ nån äcklig brocollisoppa. Euuuw.... fattigmat....
Och så har ju Sigge åkt till London. Kommer sakna henne fett mycket.
Imorgon är det ju sista dagen i skolan innan lovet. Tjohohohoho!
Men nu måste ni ha det superbra, annars vet jag inte vad.
Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0