Just another day

Hej på er.
Imorgon är det dags igen. Seriously, jag är inte direkt sugen på att komma tillbaks till skolan!
Jag har gärna en vecka lov till. Men jag har i alla fall lyxat till det med en kladdkaka. ^^
Alla borde ju bara ÄLSKA mina kladdkakor. Jag tycker att de är otroliga, hihi.
Idag har jag, mamma och pappa varit iväg och handlat lite. Det mesta blev ju från Maxi men mor min tycker ju att jag är så snäll, så jag fick en asfin blus av henne. Jag störtälskar den!
Blus, Lindex 299:-
Ska garanterat ha den på julafton! Med röda läppar och naglar blir det väl skitfräckt???!!
Nu ska vi snart äta och då blir det lammfärs i pitabröd med salsa och romansallad. Mumsigt! ^^
Ha en trevlig kväll.
Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Tuva

Å vilken fin blus det blir nog snyggt förästen vill också ha en sån!!!!!<3

2010-11-08 @ 19:17:46
URL: http://mmollytuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0