Wonderful

Hejsan Svejsan.
Vad händer?
Idag är det söndag och jag har precis varit ute med familjen och gått en promenad.
Imorgon är det måndag och skola igen.
Fast på onsdag och torsdag är det prao.
Jippie, vad kul!
Första gången det är prao.
På onsdag ska jag praoa på en travstall i Gusum och på torsdag ska jag ha prao på ett dagis.
Det blir roligt det.
Försöker få tag på Julia men hon är hos sin morfar eller vad det nu var.
Imorgon får jag min älskade månadspeng.
Den här gången fick jag 40:- för att ha städat hela huset.
Så då blev det 210:- Det är najs. ;)
Jag rekommenderar verkligen att man går ut idag.
För det är ju så himla underbart väder!
Har ni inte varit ute idag? Ta på er ett par skor och gå ut med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0