Söndag, en dag i solen

Tjenare.
Jag kom nyss hem från en härlig dag i solen.
Först åt vi lite frukost och sen ringde Jonathan och frågade ifall Kevin och han skulle åka till Himpa tillsammans.
Kevin sa ju självklart ja, men han frågade om Jonte ville följa med till F13, också. (fotbollsplan)
Det ville han, så Kevin och Jonte tog cyklarna och cyklade iväg.
Där stod pappa och jag kvar med all packning.
Så vi tog bilen ner till planen.
Där tog la jag ett par handdukar på gräsmattan och tog upp mobilen och lyssnade på lite musik och läste ett kapitel i Twilight.
Jag har faktist inte läst ut första boken än, haha! ^^
Hur långsamt får man läsa egentligen?
Jag fick böckerna i vintras.

Så jag solade i typ 30-40 minuter medans grabbarna körde fotboll.
Efter det körde de lite golf, och sen åkte smågrabbarna till Himpa och badade.
Jag och pappa var kvar och körde lite golf.
Sen hjälpte jag honom att löpträna och ge honom lite uppgifter.
Jag är, ursäkta mitt ordval, förjävla imponerad av honom.
Herre min skapare vad snabb han är!
Han springer dubbelt så fort som jag, och då springer jag faktist ganska snabbt.
Can you understand?

Efter det åkte vi till Himpa för att hämta Kevin, för att åka hem och käka lite lunch.
Mamma kom också hem då.
Tur för henne att hon inte behövde jobba hela dagen.
Bara 3½ timme.
Hemma åt vi lite rester från igår.
Och sen åkte vi allihopa tillbaka till Himpa och solade och badade.
Därefter åkte vi hem och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar.
Vi grillar nämligen idag också, precis som igår och i fredags.
Fast det är ju så gott.

Nu är helgen slut, så mamma och pappa börjar jobba igen och Kevin ska till frita.
Kevin har 3 dagar kvar på frita och mamma och pappa är instängda på jobbet en vecka till.
Stackars de som inte har sommarlov samtidigt som jag.
Fast sen måste man ju tillbaka till plugget efter 10 veckor igen.

Nu sitter jag och tittar på en fotbollsmatch mellan Argentina och Mexiko.
Det står fortfarande 0-0 efter 15 minuter.
Förresten så har jag bränt mig på fötterna, och eftersom jag har haft sandaler på mig har jag ju väldigt fina ränder på fötterna. Jag ser ju ut som en zebra på fötterna.
Hahahahahahahahahaha!
Ha det bäst!

Pussen & Kramen ♥


Kommentarer
Postat av: Virginia

Argentina mot Mexico...nu vet vi vem som vann.

Det är alltid lika roligt att läsa dina ´bloggar´ du är en riktig fena på att skriva och få in foron. Kram på dig.

2010-06-29 @ 22:54:44
Postat av: Virginia

Ps. randiga fötter är ganska snyggt och orginellt..tihi

2010-06-29 @ 22:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0