Söndag

Hej.
Det negativa.
Idag är det söndag och jag har fått tillbaka min äckliga halsfluss.
Jäkla skit, också!
Hatar det verkligen.
Jag fick halsfluss när det äntligen blev sportlov och nu, på sommarlovet.
Det är pang på bara.
Hur irriterande är inte det då?!
Sen kan jag inte heller på DanceCampen imorgon.
Fast kanske på onsdag.
Nu till det positiva.
Gårdagens grillfest blev ganska lyckad trots allt.
Så jag tänkte lägga upp några bilder sen igår.

 
   Min, Angelica och pappas snygga ballongfötter.
 
Hela ballonggänget.

Lilla Jonathan leker och stojar med en pinne han hittade.

The King of the Kubb.

När jag ligger på studsmattan och njuter.

Hoppar studsmattan trots att jag var sjuk.

Nu sitter jag här i en mjukisdress och hoppas att mamma, pappa och Kevin kommer hem med glassen.
Och vilken glass har jag beställt då, tror ni?
Twister, såklart!
Eftersom det är min favoglass lägger jag upp en bild på den.

                   Muuums!
Blir man inte sugen?!! ^^

Nu har jag inte mer att skriva så ha det bra.
Hejdå.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0