Onsdag

Hej på er.
Idag är det onsdag och jag har precis kommit ut ur duschen.
Och vet ni vad...?
Jag har upptäckt ett Green-room i vårat vardagsrum.
Eftersom vi har gröna bordsdukar, kuddar, växter, ljus och annat.
Förresten tror jag att vi är vampyrer, för ljusskygga är ju inte direkt det sista man kan kalla oss.
Persiennerna har varit igendragna hela dagen för att Kevin har varit sjuk.
Han är genomförkyld och hängig, stackaren.
Så han somnade i soffan för att han var så sjuk.

Jaja, idag har jag varit i skolan och efter skolan så gick jag, Clara, Moa, Elsa och Kaspar hem.
Moa försvann iväg mot Vidablick medans vi, resten av oss alltså, gick vidare hem till Kaspa.
Där stannade vi en stund innan vi gick vidare hem till Elsa.
Varken jag eller Clara har ju varit där tidigare så vi blev överraskade över hur fint det var.
De hade en uteplats alá Grekland.
Det var jättemysigt där.
Så då smorde jag in mig med lite solkräm och solade i en halvtimme, typ.
Medans jag stekade lite hade Clara och Elsa vattenkrig, men jag är för lat för det.
Hahahaha.

Glöm inte solkrämen!


Ha det så bra, och som jag sa:
Glöm inte solkrämen!

Pussen & Kramen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0