Bolibompa

Har suttit framför TV:n och drogat Bolibompa.....haha! Lukttraditioner! Mackapärskåp! You gotta be kidding me! Hahaha! Är jag inte för bra, eller??!
Har käkat lite mat och så. Dagen har varit grym, gympan var förjävligt intensiv! Jag trodde att jag skulle få svettsbrist, eller nåt höhö.
Jultallrik blev det till lunch och det var smaskens. Potatis, köttbullar, sill, gräddfil, Janssons frestelse, julskinka...Ja allt, vet ni.
Efter att ha pluggat i 4 timmar gick jag och Kaspar hem i snöstormen. Jag hade drickbehov så jag fick en Ramlösa ut av Sebbe.
Mamma kom nyss hem från ett litet mingelparty hon var på. Kul för henne, tråkigt för mig...Nej då, men jag hade allt gärna velat vara med. ^^
Ska nog ta en dusch nu och sen dejta min älskade säng! Good night sleep tight
Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0