Broken

Hej på er.
Idag har jag varit i skolan.
Igår bröt jag tummen.
Jag skulle göra så kallade "cirkuskonster" och först vred jag tummen ur led och sedan satte jag mig på tummen.
Aj! Aj! Aj!
Så då fick jag och pappa åka till akutmottagningen.
Sedan fick vi sitta i väntrummet i en kvart.
Efter det kom det en sköterska och hämtade mig.
Sen fick vi vänta, vänta, vänta, vänta, vänta och vänta.....
Sen kom det typ 5 sköterskor som skulle dra och klämma på tummen.
Efteråt röntgade de handen och sen fick blått gips, haha.
Jag och pappa kom hem vid 01.00.
Sen började jag skolan kl. 09.15.
Snart ska jag dansa. Eller snarare kolla på.
Men jag får försöka så gott jag kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0