Home

Hey! ;)
Ni undrar säkert varför jag är hemma nu. Vi brukar ju liksom sluta 14.40, men vi skippade musiken idag. Yey!
Idag blir det aerobic. Jag känner mig som största fettot som aldrig lyfter på häcken, liksom. Men idag får det bli ett ryck i alla fall.
Men först ska jag och min fina mor åka till Louis De Geer och köpa biljetter till Rihanna's konsert i höst. Det blir bra, tycker jag.

Och sen tar vi och tränar. Ikväll ska jag slagga hos Alice. :)
Nästa helg drar vi till Gröna Lund, tror jag. Årets första grönan-besök blir alltid det bästa.
Ska FÖRSÖKA åka Fritt Fall men jag kommer troligen inte våga. Huuuuh...
Nu sitter jag och dricker Oboy och tittar på Simpsons. ;)
Gör faktiskt inte så mycket nu. Just fan, ursäkta att jag svär, men jag har ju shoppat och det har jag inte visat er.
Ni får se sen! Puss hej. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0