Dagens dag

För ett par veckor sen shoppade jag med Lizze, och jag är så otroligt lat att jag inte ens orkar ta ett par bilder och lägga upp på bloggen. Det är ju skandal, haha! Här får ni i alla fall se vad jag har köpt.
Byxdressen är så otroligt mysig. Gillar mönstret fett mycket. ;)
Linnet är...obeskrivligt! Älskar't.
Okej, just nu fyller jag bara ut bloggen, haha. Allt köpt på H&M i alla fall.
Igår körde jag och mamma aerobic i varje fall. Sista gången med Anna för den här tiden. Hehe, nej då! Men hon åker till Bulgarien i veckan så det tycker jag är lite dumt i offer sig. Så nästa gång blir det en annan liten filur som ska ha aerobicen. Hon kanske Mona eller nåt? Men då börjar den 16:30 istället och det tror jag inte att vi hinner. Hmmm?
Snart ska vi till älskade Angelica som fyller 17 idag. Stor tjeja, haha!


Pluggat sönder idag, men om man pluggar ger det sig till slut. Blev till exempel klar med "The book about myself" idag.
Det gillas starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0