Would you hold it against me

Tjännnnnna!
Hemma från fotograferingen nu. Ganska trött efter en hel dag av poserande, osv...
Så här såg jag ut idag innan jag skulle fotas. ;)
As you can see, I have a lot of eyeshadow. Men det syns inte lika mycket på bilderna, tyvärr. För annars var det skit shnuggigt, tycker jag.
Bilderna från "da plåtning" kommer imorgon, eftersom Hanna har skivan med alla bilder. Får den imorgon på aerobicen imorgon!
Priserna på bilderna var skyhöga. För ca. 3600 kronor fick man 20 bilder och för drygt 4000 fick man 50 bilder.
100 bilder däremot kostade 5000 kronor! Seriöst, vad dyrt.  Men det var det värt, fast en del bilder på mig vart helt fuckade, så dem tog jag inte med.
Nu ska jag snart gå och lägga mig, så god natt och sov gott! Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: 0000000

fy faaaan vicken diva du är....

2011-03-15 @ 10:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0