Marican Hostel

Så heter hotellet vi jobbade på idag + att vi jobbade på Hamnkällarens vandrarhem.
Det sög fett mycket! Två andra praktikanter, turkar, tjatade på oss att vi skulle göra en massor shit!
Håll käften, seriöst! Sköt er själva och skit andra. Ska ta och bli rasist, fan! :(
Hej, i alla fall. Fick ett litet utbrott där...but it's true!
Annars var det rätt kul idag. Först praoade vi och sen åkte vi till skolan för att äta pannkakor. De sa att vi kunde äta på skolan om vi ville, så det gjorde ju vi. ;)
Det blir ju lite billigare så. Efter vi hade ätit åkte jag hem och nu sitter jag och tittar på familjen Kardashian.
Nahe, nu var det slut.....då tittar vi på Family Guy istället, haha! ;)
Ska fixa min design nu. Roligt, eller hur? Blev precis klar med headern. Hoppas ni gillar det!
Facelook idag. :)
Just ja, jag är så jävla förbannad på Väderguden just nu! Sååå pissed off! När jag vaknade imorse såg jag att det hade kommit cirka 10 centimeter snö. What the...? *suck* :(
Hatar ni det? Well duh, alla borde det när det faktiskt är vår. Seriöst.
Man har annat att slösa sin tid på. Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0