Redovisning

Hej på er. ;)

Vad händer i världen utanför mig, då? Isabell kom precis hit, så jag bloggar lite fortare än vanligt nu.
Kanske gör en Vlog imorgon och berättar varför uppdateringen är sämst. Har faktiskt en förklaring till detta.
Har varit i skolan idag. Oh my jisses! Jag ska redovisa för klassen nästa onsdag. Men vad ska jag redovisa om?!!
Strunt samma, det löser sig nog.
Tänkte passa på att svara på en kommentar jag fick idag.
Johanna frågade:
Var det en fotograf som fotade? Hade du nån som sminkade dig?
Svar: Ja, det var en utbildad fotograf. Och ja, hon som sminkade mig var en make up artist.
Som ni kanske ha hört.....Nejdå! Men det kallas duktig har jag hört.
Igår råkade jag ha ner skåpsluckan, så då såg det typ ut såhär? :)
Duktigt Maxine! ;)

Kommentarer
Postat av: isabell

haha ja fast det blev inte länge ;) synd att du kolla på film efter ;(<3

2011-03-16 @ 19:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0