Piercing...again?

Hellu, hellu! :)
Wazz'up? Jag? Nej, jag gör då inget.
Ska gå och lägga om en halvtimme typ. Tjohoo! Skönt att gå och lägga sig lite tidigare än vanligt. Sjukt nice!
Gick på stan med Julia idag också....och hon har fixat ett till hål i örat, precis som jag! Weiii!
Ska ta ett lite längre upp på örat. Kanske imorgon, vi får se. ^^ Tycker ni det?
Ja ja, på söndag ska jag till på en överraskning med Hanna och Linda. Jag älskhatar överraskningar. Men hon och hennes mamma blev dö osams så det inte skulle bli nåt. Men vi får se, vi får se! ;)
JAG VILL HA PENGAAAAAAAR! JAG VILL HA PENGAAAAAAAR! JAG VILL HA PENGAAAAAAAR!
MÅSTE HA! MÅSTE HA! MÅSTE HA! MÅSTE HA! MÅSTE HA! MÅSTE HA! MÅSTE HA! MÅSTE HA!

Jaa...nu ska jag fixa i ordning för morgondagen och ladda min mobil som piper som fan ute i hallen.
Men ni får ha det så bra, så hörs vi. Puss puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0