I scream

Nämen tjenare :)
Glass, glass i stora lass!
(Halvtaskig bild då, men)
Duschade nyss och tittar på Trinny och Susannah stylar om Sverige. Gud vilket kul program, alltså!
Var i skolan idag i alla fall. Har tänkt en hel del på att byta till Djäknepark den senaste tiden. Haga suger fett mycket! Jag menar, inte mina lärare och klasskompisarna och det, utan en del lärare. T ex. musikläraren och bildläraren. Blä! ;)
Lyssnar på jättebra låtar just nu, haha! Det lät ju bra.
Här kommer mina favoriter på Spotify:
Higher - Taio Cruz & Kylie Minogue
Till the world ends - Britney Spears
On the floor - Jennifer Lopez
Samson - Alice Hagenbrandt
Still counting - Volbeat
Hold it against me - Britney Spears

Aj, f**k! Jag fick jätteont i käken. Jisses!
Ja, just ja! Jag ska nog dra ner till optikern och doktorn. Hmmmm...? Nu undrar ni säkert varför, men nu är det såhär att optikern vill jag till för att jag får typ lite ont i ögonen och det blir suddigt när jag läser. Sen vill jag till doktorn för att jag börjar oroa mig över knölen på halsen. Vad fan kan det vara? :(
Nåja, det är nog inget farligt ändå!
Ska fixa lite nu och sen gå och lägga mig. Skaffa dig en bra dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0