Chines på Systembolaget?

Shudellu! Var på stan med Elvira idag. Träffade Hanna och några fler då.
Vi letade efter praoplatser och vi letade...och letade...och letade. Plötsligt fick jag värsta rycket och sa:
-Nu går vi in på Systembolaget!

Det gjorde vi faktiskt! Men först så uppfattde hon inte ens vad vi sa och sen sa hon:

-Ehhh, hehe! Nej?
Rätt självklart, men skitsamma.
Efter det gick vi in på en Sushibar, vilket inte skulle ha gjort, för då kom en chines och frågade:

-Sushi?
Och vi bara stod där och nekade hans sushigande hit och dit. Sen sa han nåt jag aldrig glömmer!

-MIN SVENSKA LITEN!
Sååå sött. Som ett barn som precis hade lärt sig att prata. Men nu ska jag hoppa in i duschen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0