Ballet dancer

Tittar på Two and a half men just nu med mamma. Blir ett kortisinlägg idag.
Varken Alice eller Elvira var i skolan idag. It was a pity!
Efter skolan gick jag hem och fixade mig innan jag åkte till baletten.
Det var jättejobbigt! Musklerna härjar.....? 
Of course. På baletten hade vi inte Malin, utan en ny tjej som heter Ellen. Jävligt duktig måste jag säga! Koreografin var ganska enkel, men man måste ha bra koordination, (heter det så?) om man ska dansa balett.
Och efter dansen drog jag till aerobicen och väntade på att mamma skulle komma.
Det var ny koreografi på aerobicen också. Kul med lite variation!

Nu ska jag skicka några bilder till Liz och sen fixa mig....Ja, och sen blir det sängen. 
Sov som en natkossa everybody! Puss o kram.
Just det, imorgon blir det stan med Jullagulla! ♥

Kommentarer
Postat av: Teila

Åhh jag skulle också villja testa balett någon gång ! :)

2011-03-08 @ 16:05:01
URL: http://teila.blogg.se/
Postat av: virginia

Sov gott, hjärtat. Ha en bra dag imorgon också.

2011-03-08 @ 21:30:56
Postat av: virginia

Sov gott, hjärtat. Ha en bra dag imorgon också.

2011-03-08 @ 21:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0