Liseberg

Jag var ju på Liseberg i fredags och eftersom jag åkt så pass många karuseller kan jag ju göra en liten rescension, typ. ;)

SPÖKHOTELLET GASTEN


Betyg:  4/5 stjärnor
Asläskigt! Fy, aldrig att jag vågar gå igen. Shit! Men jag är så glad att jag gjorde det så det fick bli 4/5.
Rekommenderar den till folk som inte är rädd för någonting!
BALDER



Betyg:  5/5 stjärnor
Den är en solklar 5:a för mig. Åkte den första gången när jag var i 10-års åldern. Då tyckte jag att den var jätteläskig, och det är den fortfarande, men den är och kommer alltid att vara min favorit berg-och-dalbana! :)
UPPSWINGET



Betyg:  5/5 stjärnor
Hur jävla läskig som helst, men helt klart en favorit. Fast det var lite läskigt när vi precis skulle sätta oss och de sa att det var ett tekniskt problem och så där. Men det gick bra i alla fall.
KANONEN



Betyg:  4/5 stjärnor
Läskig i början, men sen var den mest bara härlig! Man slår i huvudet väldigt mycket fast annars är den kul. ;)
SPIN ROCK



Betyg:  4/5 stjärnor
Samma som Uppswinget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0