Skola + bio bokad

Tjena tjena.
Hinner tyvärr inte skriva så mycket nu då, men jag ville bara berätta att jag finally bokat biljetter till Love and other drugs tills imorgon. Ska se den med bruttan 21:45. Härligt! Premiären är najs för då hinner ingen berätta om den var bra eller dålig! ^^
Kom på typ igår att jag hade bestämt med Elvira. Får ta och säga det till Hanna, men hon hade ju ändå fullt upp så jag tror inte hon bryr så mycket.
Som ni kanske ser har jag bytt design, men om ni inte ser en ljusrosa design klicka på F5. (Eller högeklicka och trycka på uppdatera/hämta igen)
Nu ska jag stänga av och packa lite och så, sen blir det att take a shower och ladda mobilen och kameran som är helt urladdade.
Oh no! Jag kom precis på att min nagel är trasig. Stackars mig, buhuhu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dancing on the ceiling...inte varje dag man ser ;o)

2011-01-24 @ 07:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0