Oh my God

Gud, jag blev skiträdd nyss! Jag sitter här som vanligt och mamma lagar mat. Då plötsligt faller en julgranskula ner på golvet. Jösses, jag trodde jag skulle skita på mig ärligt talat. Haha!
Mamma är så skön så hon frågar: Spökar det, eller???
Då svarade jag största: Jaa, jag tror det!
Det har varit lite skumt i vår lägenhet på sistone, men det har aldrig ramlat ner någonting.
Min dag har förövrigt varit bra. Gått nästan 7 kilometer i snöstorm. Duktigt? Jo tack, jag vet.
Jag fick nämligen ett ryck igår och började koka ihop en bok. Hälso-bok.
Och går jag efter den så ska jag gå åtminstone en kvart om dagen. Skönt men jobbigt att pulsa runt i snön i 1½ timme.
Igår var ju jag på Judith's födelsedagsfest och det var roligt, men gissa vad jag köpte. Hårspray och choklad, haha!
Hoppas hon blev nöjd i alla fall.
Nu ska jag snart käka lasagne! Mömsigt, blir ni inte avundsjuka? Älskar er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0