Grisgrynsgröt

Tja-tja-tjena-tjena-mitt-mittbena!
Hoppas ni har sett mitt nya kontaktformulär. Vet inte om jag ska ha just den där rosa bakgrundsfärgen, men det får vi se! Jag har också ny design. Men den har jag heller inte fixat klart. Det är egentligen en färdig design som jag ska ändra på en hel del, för jag orkade inte göra en själv, haha!
Well, nu har jag precis ätit grisgrynsgröt. Då lägger man i lite gris-lever i....Nej då, jag driver bara med er. Men ni är ju antagligen inte så tröga, haha. ^^
Imorgon kommer antagligen nagellacken, eller på fredag. You never know!
Men nu ska jag göra mig i ordning och gå och lägga tror jag. Good night sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0