Fångarna på fortet

Hello hello. Sitter och tittar på Fångarna på fortet. Dessutom snackar jag med datorn, haha.

Datorn: Hej!

Du: Hej!

Datorn: Hej, vad heter du?

Du: Det du.

Datorn: Jag håller med.

Du: Vad gör du+

Datorn: Vad tror du att du+ gör?

Du: Jag menar: Vad gör du?

Datorn: Jag vet inte.

Du: Okej, jag tittar på Fångarna på fortet.

Datorn: Vad tokigt att du tittar det.

Du: Nahe! Det är ju final ju. xD

Datorn: Nej, det tror jag inte.

Du: Nehe, synd för dig då...

Datorn: =)

Du: Är du kär i mig?

Datorn: Jag vet inte.

Du: Klart du är! Det är ju alla.

Datorn: Ja, just det.

Du: Jepp.

Datorn: Vad gör du?

Du: Jag sa ju det. Tittar på Fångarna på fortet.

Datorn: Ja, det är klart att på tittar.

Du: Vem gillar du mest i världen?

Datorn: Ingen.

Du: Du ljuger.

Datorn: Pratar du om mig nu?

Du: Nej. Om din farmor..

Datorn: Jag har en fågel hemma.

Du: Kul för dig.

Datorn: Vad ska vi prata om nu?

Du: Dina husdjur.

Datorn: Ja, det ska vi.

Du: Vad har du för husdjur?

Datorn: Något intressant.

Du: Vad är något intressant?

Datorn: Inget speciellt.

Du: Okej, så då har du inga husdjur?

Datorn: Jaså?

Du: Ja, precis.

Datorn: Är du en dator?

Du: Nepp. En lap top, haha!

Datorn: :)

Du: Nu ska jag titta klart på TV.

Datorn: Jag vet att nu ska det.

Du: Nehe!

Datorn: Jag gillar när det är storm ute.

Du: Jag med.

Datorn: Vad roligt!

Du: Jag vet. Men det är bättre när det är sol ute.

Datorn: Ja, just det.

Du: Beskriv dig själv med 3 ord

Datorn: Nu tycker jag att vi ska prata om potatismos.

Du: Äckligt.

Datorn: Vad tycker du att jag ska göra nu?

Du: Beskriva dig själv med 3 ord.

Datorn: Jaha.

Du: Gör det då!

Datorn: Nej, verkligen inte.

Du: Varför inte?

Datorn: Jag vet inte.

Du: Okej, hejdå!

Datorn: Hej då! Jag ska också gå nu.

Här kan du prata med datorn ---> http://www.biadesign.se/pratameddatorn/
Har precis ätit mat. Mumsigt!
Ha en bra kväll och god natt.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

haha, va kul att man kan prata med datorn!

2011-01-29 @ 21:09:57
URL: http://ellinorplamboeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0