Svar på Frågestund

Här kommer svar på frågestunden jag hade för ett tag sen.


Frågor från Elvira:

Vem är bäst förutom jag? Svar: I don't know...?
Hur gammal vad du när du föddes? Svar: Så gammal. :)
Vilken/vilka favo parfymer har du? Svar: Lacoste - Touch of pink

Gillar du en kille/tjej mera än kompis just nu? Svar: Nej, tror inte det.
Tycker du att jag ställer orginella frågor nu? Svar: Rätt så.
Vilken är din favo tidning att läsa? Svar: Frida
Är du kär i Kevin [din lillebror]? Svar: Självklart, eller inte...?
Tröttnar du på min frågor? Svar: Nejdå.
Vilken är din favo mat? Svar: Persiljebiffar med gräddsås
Vilken är din favo låt just nu (förutom She's got nothing on but the radio)? Svar: Fucking perfect och I just had sex

Frågor av Elin:

Gillar du någon i klassen (kille)? Svar: Nope.
Vem är din favo bloggare? Svar: Kenza, Kissie och AmandaVarDet ("kända")
Vad är ditt favo smink? Svar: Mitt favorit puder, mascara och concealer kommer det en bild på nu.

Favo läsk? Svar: Trocadero
Fråga av Kevin:

Gillar du Counterstrike nu, eller? Svar: Nej, inte direkt, kanske. Man ska ju bara döda varandra hela tiden.
Hoppas ni är nöjda med svaren.

Kommentarer
Postat av: Danila

sjukt fin är du :) btw fin blogg höru

2011-03-05 @ 16:51:48
URL: http://danila.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0