Ingen balett

Konnichiwa! ^^
Idag har jag varit på dansen, men när jag kom dit var det ingen balett för vi hade inte slutat med showen än. Skönt! För jag kan inte dansen som ett rinnande vatten än. Thanks Malin!
nu tittar jag på Top Model. Det är nice efter en lång dag.
Jag fick precis reda på att Hanna-panna ska med på Zumba och Core på lördag. Hon kanske ska börja träna. Fan va' gött! Löööv it! ♥
Men nu ska jag fixa med lite grejer på datorn, så godnatt och sov så gott.
Just det, jag vill bara säga att vi bytt platser i klassrummet och att jag nu sitter brevid Isabella. Men åhh! Jobbigaste. Vi liksom funkar inte ihop. Blä! Puss.

Kommentarer
Postat av: Papi

Maxine ge Isabella en chans

2011-03-01 @ 19:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0