Football

Hej på er.
Kan knappt tro't själv, men jag sitter faktiskt och tittar på fotboll just nu. Varför? Hur?
Jag har inte lagt upp videosarna från i torsdags, men nu så!
Den första är i Klätterhallen och Julia håller på att klättra. Jag vågade inte riktigt klättra så högt. Hihi!
Den andra är på min snygga Ice-catwalk på "isbanan" utanför Rådhuset. Hahaha! x)
Några bilder från klättringen lyckades jag också fiska fram.
Alice och jag var rätt nervösa innan. Huuuu...!
Skorna var grymt fula, men rätt bekväma ändå.
Bästa bilden på Mathilda! Hahaha.
Sen käkade vi...
Där de svarta ringarna är (mitten). Dit klättrade jag. Rätt stolt ändå! Men till skillnad från en del andra känner jag mig som en mes, som inte vågade klättra längre upp. Men jag nådde mitt mål. 10 meter! ^^
Nu ska jag göra en videoblogg. Ni ska få en liten smygtitt på mitt rum.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0