Bra träningstips

Skulle vilja visa 3 olika övningar jag brukar använda mig av när jag tränar.

Den här övningen riktar in sig på dina sidor och magen, för att du ska kunna bli av med bilringarna.
1. Börja med att stå på knäna i en axelbredds avstånd.
2. Låt ena benet glida ut längs sidan och armen ska ha samma linje som benet. Armbågen på andra armen ska peka snett uppåt.
Om du vill göra övningen lite svårare håller du benet uppe i luften hela tiden innan du återgår till första position.
Upprepa 10x3 gånger.

Höftlyft. Ganska vanlig övning, men här kommer en liten instruktion.
1. Börja i liggande position med hälarna percis nedanför knäskålarna.
2. Lyft långsamt upp höfterna mot taket och ner igen. Upprepa 10x3 gånger.


1. Börja i samma position som i första övningen.

2. Luta dig bakåt, så långt du orkar och sedan upp igen. Upprepa 10x3 gånger.
Kom gärna med frågor om träning så hjälper jag dig gärna. Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Papi

Mycket bra träningstips Maxine!

Ska testa dom morgon,puss /Papi

2011-02-21 @ 22:33:38
Postat av: virginia

Jag har redan provat dem...det stretade och kändes både här och där. Väldigt effektivt..

2011-02-23 @ 10:45:05
Postat av: Anonym

Jag har redan provat dem...det stretade och kändes både här och där. Väldigt effektivt..

2011-02-23 @ 10:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0