13/2-2011

Sho bree.
Vaknade hos Elvira och hon var.....sjuk! Alltså va'fan. Blev skit tjurig eftersom hon också hade sagt igår att hon inte mådde bra, så då vaknade hon med 41 graders feber. Åhh!
Nu tittar jag på Wallander och biter på naglarna...........eller nej, det får jag ju inte!
Ja, just ja! Här kommer ett svar på en kommentar jag har fått.


KommentarTid 
Anki om The green apple:
Vilken kanonbild! Detta är konst i sin bästa form, Maxine!

12 Februari, 22:43
Svar: Tack så mycket! Själv tycker jag att den såg rätt komisk ut, men jag håller med dig! Tack, Anki.


Imorgon är det ju Alla hjärtans dag! Ska ni ge bort nåt fint till någon. Jag har faktiskt inte fixat något till nån. Men jag ska ha med mig pengar imorgon och köpa typ geléhjärtan, chokladhjärtan och sånt. (Till mig, såklart!)
Nejdå, jag ska köpa till familjen.
Jag har precis upptäckt att jag har fastnat för den senaste ComHem-reklamen!

Löv it! God natt!


Kommentarer
Postat av: elvira :D

Hörru, fattar att du blir tjurig. Jag trodde verkligen int att jag skulle bli sjuk ! :o Ffrlåt för det. Dessutom var det inget som drabbade någon annan. Febern var inte 41 % ! Jag tog inte ens tempen. Nämn inte saker som int är sanna i din blogg. Speciellt inte när det hanlar om någon annan ! Saknar dig mke ! Kram ! :) ps; glad alla hjärtans dag .♥

2011-02-14 @ 15:16:45
URL: http://differentzoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0