Repetition

Tjena. Förlåt, förlåt om ni tycker att min update har varit hur dålig som helst. Kommer att göra tidsinställda inlägg typ hela den kommande veckan.
Har repeterat och tränat inför Jubileumskonserten på lördag. På grund av den skiten kan jag inte gå på Zumba.
Hanna har redan dödat mig! ;) Nu ska jag hoppa in i duschen.....eller nej, jag orkar inte, haha!
Jag är uppenbarligen för lat för det. Gör det imorgonbitti istället! Höhöhö!

Får väl ta och fixa mig i ordning, eftersom jag börjar kl. 08.00 imorgon. Åh fy!
Jag pallar inte.
Just det. Tv var på Stadium Arena (där vi repeterade/ska ha konserten) och filmade.
Och fåfäng som jag så börjar jag fixa håret och frågar Alice konstant om jag ser bra ut.
Men ni får ha en bra kväll, god natt och sov sött. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0