Långfredag

Hej. Det är långfredag och det har också varit en lång fredag. Det blir till att gå och lägga sig snart, sjukt trött....eller nej! Nu är det en social männska ute på MSN. Lika bra att chatta några minuter till. ;)
Har för övrigt varit med Mathilda idag. Efter det, eller snarare under tiden (haha) var jag hos farfar.
Fick 2 påskägg och 100 kr:- som påskisar. Mitt nya ord! Påskisar...hehe! :)
Vi åt lite god påskmat och fika. Men så fort vi hade ätit klart maten stack jag tillbaks till Mathilda och likaså efter fikat. HAHAHAHA! Snacka om att ha längtan till att köra kubb. Hahaha!

Kommentarer
Postat av: sofia morgardt

Hej!

Grattis du vann min tävling på bloggdesign.nu om att vinna min design som jag har på min blogg.

Jag kommer lägga över koden på ett personligt konto jag har och därifrån får du hämta dom.

Det skulle vara snällt om du skrev din mailadress så skickar jag över inloggningsuppgifter.

Kram! :)

2011-04-23 @ 21:16:54
URL: http://sofiamorgardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0