Tuesday in school

God kväll fina läsare!
Jag har precis provat en make-up på mamma, och hon blev jäkligt nöjd!
Jag är verkligen duktig. Nån borde vara stolt över mig! ^^
Men imorgon i alla fall så ska vi ju till Baptistkyrkan och spela in en skiva.
Ursäkta, jag har inte berättat det för er men vi och paralellklassen ska spela in en skiva, med te x. The Lily and the Rose och Sound the trumpet. Kanske var det bara de, men det vet jag inte.
Jag och Mathilda ska ju också på cheerleadingen imorgon och jag hoppas att jag kan dansa den här gången iaf.
Och på torsdag ska vi ta skolfoto och jag är lite nervös för jag har beslutsångest.
Jag vet inte vad jag ska ha på mig. Kanske borde gå och köpa mig nåt eller ta nåt i garderoben.

Nu ska jag ligga och drömma ett tag och sen är jag väl så trött så att jag somnar.
Good night and sleep tight.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: virginia

Jag förstår att mamma blev fin, jag blev ju det när du sminkade mig...och du...ta nåt i garderoben, det brukar bli bäst...pussen och kramen på dig också.

2010-09-15 @ 21:45:46
Postat av: Anonym

Jag är stolt över dej! Du är så duktig på hår och smink. Jag var klart snyggast på festen igår. Puss <3

2010-09-17 @ 15:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0