Tisdag

Hallo!
Whazz'up, guys? Jag sitter här i min ensamhet och bloggar, skönt!
Idag var jag ju som vanligt i skolan och plugga. Sånt som man borde göra en enkel tisdag i skolan.

Nåja, jag ska iallafall berätta om ett problem jag har nu: Jag har inte shoppat på typ 3 veckor.....men jag har överlevt!
I will survive.
Men jag har inte bara ett problem, utan två...ovanför min header, i vänstra hörnet, står det "view sourceprint?" och jag vet inte vad det är för nåt? Dessutom vet jag inte vad det betyder. Om det är någon som vet vad det är får man gärna säga till. ^^

Någon som kan vara i veckan, eller nästa vecka?
Inte måndag eller onsdag men resten av veckan kan jag umgås.
Godkväll och godnatt.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: virginia

HUR har du överlevt dessa tre veckor??? Det vet du väl att jag vill umgås med dig så ofta det bara går. Du är ju min lilla turturduva.

2010-09-23 @ 20:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0