Söndag

Hejsan Svejsan.
Dålig uppdatering, i know, men jag hann nätt och jämt klämma in en "Dagens outfit" igår. För sedan skulle vi nämligen till Ewertsson och käka mat. Felicia var ju inte hemma, utan hon var på fest till 12, så henne såg jag inte till under hela kvällen.
Nu är helgen snart slut men vi ska inte deppa för det! Gör som jag, längta till julafton!! :)
Annars så kan man ju längta tills jag ska sjunga på min lillkusin Noels dop den 9/10.
Då ska jag sjunga älskade barn av Maria Svensson, jag sjöng den på Jonathans dop också, och jag tycker att den är så otroligt fin.
NU ska jag dock inte sjunga den, men digga den här låten stenhårt....



Godnatt mina söta läsare.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0