Söndag och måndag

Hej på er.
Förlåt för att jag inte har hunnit skriva, men ärligt talat har jag haft fullt upp, och jag har varit sjuk och så.
Men nu är jag tillbaka. Igår var vi på en Medeltidsgrej i Söderköping och kollade på Tornerspelen, men jag hade glömt kameran och det är svårt att ladda upp saker från mammas mobil till datorn.
Nåja, där träffade jag både Sebbe, Kaspar och Eva Elvin. Lite roooligt! ^^
Men idag har jag varit i skolan, och till lunch fick vi pastasås med skinka och makaroner.
Det var ganska gott. Nu bara undrar jag om ni tycker att jag ska skaffa en ny blogg?
Det upp till er, för jag vet inte hur jag ska göra. Kanske/Kanske inte?
Förut när jag duschade ställde jag en duschcream-flaska på en hylla i duschen, men som sagt så var det lite halt, så den ramlade ner och landade rakt på min fot. Aj! Så nu kan jag knappt böja foten.
Det gör sååå ont, men nu ska pappa ha datorn och fixa Skype till Kevin.
Men jag är så icke intresserad av det, så det kan de hålla för sig själva.
God natt.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Fröken P

Varför ska du skaffa ny blogg? Behåll denna!

2010-09-13 @ 21:49:25
URL: http://pisansliv.blogg.se/
Postat av: iks

Jag håller med - behåll bloggen du redan har!

2010-09-14 @ 11:43:31
Postat av: Hanna

skaffa it ny!!! :$ ♥

2010-09-14 @ 19:26:12
URL: http://nygirls.blogg.se/
Postat av: virginia

Jag håller med de föregående skrivare..behåll bloggen du har.

2010-09-14 @ 19:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0