Hemma, sjuk och dålig uppdatering

*host, host*
Basillen har besökt mig och min familj den här veckan. Först vart Kevin lite sjuk och nu är jag förkyld och mår inte alls bra, usch! Jag kände det igårmorse när jag hade gått till skolan, så efter ungefär en timme gick jag hem.
Igår var det cheerleading också, men jag kunde ju inte dansa eftersom jag vavr sjuk, så jag tittade på. ^^
Mathilda fick dansa ensam och hon var ganska duktig tycker jag. Hoppas jag kan vara med nästa gång iaf.
På tal om dans så började jag streetdancen i måndags och den här gången ska vi ha Malin.
Hon är asbra! Malin Blomberg 4-ever. Nu ska jag ta en skål med glass och sätta mig och kolla på en film.

Snart hemsöker väl basillen dig med......

Pussen & Kramen ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig gumman./Papi

2010-09-09 @ 13:01:19
Postat av: Anki

Stackars dig! tycker synd om Malin är dotter till min gamla kompis, undrar om hon är lik?

2010-09-10 @ 14:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0