Shopping på.....låg nivå

Tja tja läsare.
Idag har det som tur är inte varit dåligt väder. Ett tvättäkta höstväder helt enkelt!
Vaknade runt halv 9 sådär och gick upp tittade på Disneydags, haha! Här har man barnasinnet kvar i alla fall. ^^
Sedan gav vi oss ut för att handla lite. (jag låter rubriken tala för sig själv.)
Mami och papi handla på Maxi medans jag köpte lite andra grejor.
Kan lägga upp bild på det jag har köpt. :)
Boots, 499:- Dinsko
Sen köpte jag en svart BH också men datorn är lite seg idag, så istället för en stor bild blev det 12 miniatyrbilder.
Det är lite sjukt om man säger så.
Men BH:n kostade iaf 129:- och den köpte jag på Kappahl.
Nu ska vi åka till farfar och fika. Ha't bässssst!!
Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0