I'm back

Hej mina fina läsare.
Nu har jag äntligen blivit av med datorförbudet. Det är sååå skönt att vara tillbaka igen. Jag har massor att skriva om! I tisdags gick mamma, jag och mormor Tjejgåing och efteråt lottar de ju ut lite grejer. Först lottade de ut en massa olika kit med hårprodukter och liknande. Sen lottade de ut ett par skor, en lap top och en LCD-TV. Först var det skorna, som nu jag ville ha.
Men man måste ju ha ordentligt med tur för att vinna, så det var ju varken jag, mamma eller mormor.
Sen var det datorn och den vann man ju inte heller. Sen var det TV:n och spänningen steg...Jag hade 6460, mormor hade 6470 och mamma hade 6459..."64..." Då tänkte jag nästan resa mig upp..."59!" Jag blev ju ganska besviken för att det inte var jag men jag tyckte att det var något bekant med siffrorna, och så kollade jag på mamma och hon bara satt och gapade. Då sa jag: "Res dig, mamma. Du vann ju!" Och hon gav sifferlappen till mig och jag bara: "Nej, du ska gå upp!" Då gick hon ner till "scenen" och bockade, hihi.
Sen tog det typ 2 minuter för henne att komma upp till oss igen. Sen cyklade vi hem, med TV:n på pakethållaren.
Haha, nej, men mormor hade ju bilen så hon tog TV:n och vi cyklade hem.
Pappa och Kevin blev alldeles paffa när vi kom upp med en TV i näven.
Fast nu får Kevin ha den på sitt rum, den jävla skitungen. Well, well.
Imorgon ska vi till Ikea och köpa möbler till mig och så.
Ni får ha det och så syns vi.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Fröken P

Roligt att din mamma vann en tv! Tack för alla kommentarer i min blogg. Ja, jag har spelat basket i 8 år. Jag var nästan lika duktig som Viktor är nu.:) Kram

2010-09-04 @ 23:37:50
URL: http://pisansliv.blogg.se/
Postat av: Hanna

Var det en platt TV ? hur stor

2010-09-05 @ 10:53:25
Postat av: Anki

Vad kul att Kristin vann! Har du fått omtapetserat i ditt rum? Blev det bra i så fall? Vad ska du få för nya möbler? (Hur gick det med snyggingen till målare?)

2010-09-05 @ 18:44:27
Postat av: Virginia

Visst var det bra att morsan vann...är TV-n bra?

Blev det fint i ditt rum? Vad har du för färg på tapeterna? Många frågor blev det.

2010-09-05 @ 19:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0