Streetdance men ingen Zumba

Hallå bloggen.
Nu är jag hemma och har alldeles precis ätit två goda mackor och lite saft. Mumma!
Om ungefär en timme åker jag till dansen. Idag tar jag spårvagnen, för det börjar ju bli mörkt. ^^
Idag har jag varit i Sverige.....haha, japp jag är verkligen trött som ett as, hahahahaha!
Nej, men jag har varit i plugget idag och då var det lärare från Finland som kom och hälsade på.
Men hon är ju bara sååå annoying för hon går omkring och tar en massa bilder på alla i klassen.
Herregud, en paparazzi-fotograf i skolan. Kan det bli bättre?.....eller vad man nu ska säga.
Vad har ni gjort idag då? Skulle bli glad om ni berättade lite om eran måndag. ^^
Jamen ni får ha det så bra, så.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej där!



Jag har gått ett varv runt sjön, ammat och tittat på Supernanny, fikat och lekt med barnen... Inte så spännande måndag, men väldigt mysig!



Kram,

Helena

2010-10-18 @ 20:29:18
Postat av: iks

På morgonen 50min stavgång, sedan jobb i 8 timmar. Hämtning av barn. Kokade risgrynsgröt. Åt upp risgrynsgröten ;-) Läste läxor med barnen. Kollade på film - Casanova. Somnade...ZZZZZZZZZZZZ

2010-10-19 @ 08:09:01
Postat av: Virginia

Sytt stolsdynor till Karin..Sytt om ett par skinnbyxor till kjol till Katarina..varit i tvättstugan..fått några plantor Jordärtskockor av Britt-Marie..det var min måndag.

2010-10-19 @ 09:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0