Huvudvärk

Hejsan Svejsan.
Nu sitter jag här hemma och äter lite. Men jag har bara så ooootroligt ont i huvudet.
Kanske är det väl för att det är skitväder ute, men iallafall.
Får väl ta en huvudvärkstablett innan jag åker.
Nu orkar jag inte skriva så mycket så ni får nöja er med lite information om dagen. ^^
Först hade vi Nils eftersom Gunilla var ledig. (vilken tur vi har som inte hade nån svenska)
Haha, sen hade vi engelska med Pia och sen åt vi lunch.
Då blev det stekt fisk med potatis och sås. Men det var en superäcklig sås!
Efter det hade vi lite mer lektioner och sen gick jag hem själv.
För Kappe skulle ha utvecklingssamtal och Clara tog spårvagen istället, för hennes cykel hade dampat på morgonen så hon hade gått istället och eftersom det regnade ute så åkte spåris istället.
Men nu ska jag snart åka till cheerleadingen så ni får ha det bäst, älskar er.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: virginia

Nu har jag läst nästan alla dina bloggar...hoppas att huvudvärken har gått över. Tyvärr så har snön försvunnit, den kunde legat kvar ett tag til, tycker jag.

2010-10-27 @ 22:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0