Torsdag

Hej gott folk, vad gör ni?
Sitter här med Kevin och tittar på Vänner. Gash, vad roligt!
Nu har jag, mamma och pappa varit på ICA och handlat lite.
Jaja, när vi var på ICA tanka jag mitt resekort. Sen gick vi ut och pappa skulle testa Quickomaten, eller vad det nu heter. Då försökte jag flera gånger att stoppa in kortet men det funkade inte.
Sen är jag ju så smart så att jag vänder på kortet och då funkade det. Sen skulle pappa titta vad jag hade för saldo: 104:-. Efter det skulle jag försöka få ut kortet och klickade på avsluta, men ingenting hände.
Jag fick helt enkelt inte ut kortet, så pappa ringde till de som hade hand om det och det sa att det skulle återkomma.
Men nu ska jag äta så ni får ha det jättebra. Sköt om er!
Ps. Kom ihåg att kommentera på frågestunden. Jag vill svara på frågor här!

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-11-20 @ 22:37:17
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0