Still Halloween...

Good evening everybody.
Nu har jag precis kommit hem från Evelinas halloween-fest. Det är tydligen aldrig för sent för det. ^^
Men det var ruuligt i alla fall. Av mig fick hon ett halsband för 90:- och ett armband för 25:- på Glitter.
De har allt man behöver. Varför slösa pengar på äkta guld när det finns plast, osv? Bästa butiken eller vad???
Jag orkar inte skriva så nåt så jag visar det lilla avskedbrevet jag gjorde på bilddagboken förut, som jag för övrigt aldrig använder annars.

Kära farmor.
För det första vill jag säga att Ebba är den bästa vän jag haft, och att Julia är helt dum i huvudet.
Mina sista önskningar är att Lollo gifter sig och skaffar barn tillsammans med Maxine och att jag får ett långt och lyckligt liv med Rossi. Jag vill säga tack till Clara för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Kaspar. Du är verkligen underbar!
Mitt liv har bara gått utför sedan Mathilda B tog sitt liv.
Snälla Tango sörj mig inte, du kommer ändå att dö.
Jag gick till en spågumma och hon såg att du kommer att röka braja med Elviras farmor, och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Helena som kommer i 130 km/h i en blå Opel.
Ta fram din mobil tryck neråt och släpp.
Byt ut namnen i berättelsen mot de i din telefon.

Hahahahahaha, den var ju bara fööör bra! ^^

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: andrea

Jo, jag vet. riktigt elakt gjort. Jag slösade 10 timmar på att göra en design i onödan som jag kunde ha gjort något helt annat på dom 10 timmarna. Men men.. :)

2010-11-14 @ 14:22:52
URL: http://andiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0