Sleep over

Hej på er.

Snart ska jag dra mig iväg till Hanna men först berättar jag lite om dagen.
Först vakna jag och drog iväg till skolan. Första lektionen var det franska och sen musik. Då övade vi till skivan vi ska spela in. Efter det hade vi en jättelång SO-lektion och sen var det mat, Skinklåda från Östergötland. Helt okej, faktiskt! ^^
Efter lunchen hade vi idrott. Då körde vi volleyboll. Jag är faktist ganska bra på det, hihi!
Nu tänkte jag visa en bild på halsduken jag köpte.
Rosa halsduk, 149:- Gina Tricot

Ha en bra kväll.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: virginia

Får man göra en beställning på skivan som ni ska spela in? Snygg halsduk, på en snygg tjej.

2010-11-28 @ 11:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0