Twister

Hejsan Svejsan.
Idag är det fredag och jag har varit i skolan, som vanligt, då.
Vi har kört Zorro för det mesta, och jag är ju bäst på det...not.
Hahahaha!
Efter skolan gav Sigrid, som nyss har varit i Kina, oss karameller.
Fast jag som inte äter godis tog ju ingen.
Men Kaspar köpte Twister  till Clara, mig och honom.
Även om Clara ville ha en Magnum.
Hon ska ju alltid ha "den största" av allting.
Sen gick vi hem.
Igår ringde Juliette hem till Clara och grät.
Vet inte rikitigt vad det gällde, men jag lägger mig inte i.
Igår var en riktig "dumpardag".
Clara och Alex bråkade igår och de gjorde slut.
Sen var det Kaspar och Mathilda som inte passade ihop längre.
Mathilda hade tydligen hittat en annan som hon gillade mer.
De var ju bara tillsammans i en månad.

Vet ni vad?
Jag har haft världens träningsvecka.

Måndag: Styrketräning
Tisdag: Träning hela dagen, för det var
Onsdag: SatsX och SatsCore
Torsdag: Gymnastik
Fredag: Yoga
Fast bara på skoldagarna såklart.

Nu har jag precis ätit mellis.
Tänkte göra mamma och pappa glada idag också.
Så jag ska diska och städa, så fort som möjligt.
Ha det bäst allihopa.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0