Söndag och nya skor

Hej på er.
Idag är det söndag och jag har köpt skor.
Ett par vita ballerina med kilklack.
Här kommer några bilder på de.







Vad tycks?
Jag köpte de på DinSko för 349:-
Riktigt snygga, jag tänkte ha de på avslutningen.

Sen har jag också varit på Hageby Centrum för första gången.
Sedan de renoverade alltså.
Väldigt stort men så himla fräscht det var där.
Mycket fräschare än Ingelsta eller stan.
Och 100 gånger större.

Imorgon fyller ju Angelica 16 år.
Grattis till henne.
Så då ska man väl åka och gratta om man får.
Nej förresten, vi bryter oss in.
Ja, det ska vi göra.
Hahahaha.
Nej, jag skojar.
Om 9 dagar är det ju sommarlov.
Gud vad kul!
Sommaren är fullbokad.


Danmark.
Himpa, himpa, himpa.
Solen behövs ju.
Kompisarna.
Gröna Lund.
Dance camp med Elvira en vecka.



Hoppas att jag orkar med allting.
Hahaha!
Snart ska vi äta.
På menyn står det färsbiffar med rosmarinspotatis och morotstzatziki.
Mums, säger jag bara.
Imorgon är det skola igen.
Tråkigt, men det är ju sånt man får lida med tills man blir pensionär.
Hahahahahahaha.
Ha det så megabra.

Pussen & Kramen ♥


Kommentarer
Postat av: Fröken P

Du tänker väl inte gå i skola tills du blir pensionär heller hoppas jag. ;)

2010-05-30 @ 21:56:56
URL: http://pia74.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Hahaha. Nej, det TROR jag inte.

Men så kanske det blir. Det vet man aldrig. ;)

2010-05-31 @ 17:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0