Söndag

Hej på er allihopa.
Idag är det söndag och imorgon är det, efter en 4-dagars lång helg, måndag igen.
Usch, sånt vill jag inte ens tänka på.
Idag har vi skrapat lite flera lotter.
Så idag blev det 50 kronor vi skrapade fram igen.
Jag diggar trisslotter stenhårt, kan jag säga!
Annars har jag ju varit ute litegrann och gått till ICA och handlat lite smått och gott.
Vad har ni gjort då?

Jag har fått reda på vem som är Sveriges största datanörd.
"And the winner is......." Kevin, min brorsa på bara 10 år!
Oh My God.
På 2 dagar har han suttit i 12 timmar.
Jag kan knappt tro't.
He is a crazy man.

Jag tycker att ni borde kolla på denna blogg:  http://aalicemargareta.blogg.se/
Kommentera snällt.
Ha det så jättebra.
Ps. Ni får ursäkta Dagens outfit från igår. Jag hade inte riktigt tid. Ds.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0