Prao

Hej på er.
Idag har det varit prao och jag och Julia har varit på Meilink trav i Gusum.
Det var jätteroligt!
Först så ryktade vi en häst och sen hade vi fíkapaus.
Efter det så fick Julia åka i en rockard, eller vad det hette.
Då mockade jag en box och så fick hon ta den andra.
Medans jag åkte häst, alltså.
Att åka efter travhäst var en riktigt härlig känsla och fort gick det.
Måste varit uppåt 40-50 km/tim. För det gick otroligt fort!
Lite senare åt vi lunch.
Sen fick vi leda upp hästarna till en hästkarusell för motion.
Efter det fick jag och Julia en varsin häst att sköta om.
Jag fick världens finaste häst, Ramya.
Och Julia fick inte världens finaste häst men hon ska vara glad ändå.
Hennes häst hette Josefine Broline.
Hahahaha!
Nu är jag hemma och imorgon ska jag praoa på ett dagis.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0