Onsdag

Hej på er.
Idag är det onsdag och jag har varit i skolan.
Amanda Jakobsson hade studiedag idag, så hon följde med Mathilda till skolan idag och kollade lite.
Hon tyckte det var kul.
Tror jag, i alla fall....
Efter skolan skulle ju Clara köra Zorro på skolgården, så hon brydde ju sig inte om mig.
Där gick jag själv.
Falsk liten flicka det där.
D.v.s. att jag var tvungen att gå hem direkt för att Kevin ska på tennis idag.
Det är sista gången, alltså.
Nu sitter jag här och äter nudlar.
Gott, gott.

Alltså, jag blir bara fööör sur för jag kan inte ändra min header.
Jag har fel mall.
Så det funkar inte.....
Det är en veckans diss, kan jag säga.
Nu har mamma bokat in oss på SatsX och SatsCore.
Usch, vad jobbigt!
Men skönt när det är klart.
På tal om att boka, så ska mamma boka båten till Danmark ikväll.
Vi ska ju åka till Danmark i sommar.
Bilder kommer det bli, kan jag lova.
Ha det bäst.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0